ما را دنبال کنید:

دعوت به همکاری شرکت راهپویان ارتباطات سبز

101مدیر پروژه فنی

  توانمندی ها

  • مکالمه زبان انگلیسی
  • دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته صنایع و یا فن آوری اطلاعات
  • حداقل دارای دو سال سابقه مدیریت در حوزه فن آوری اطلاعات
  • حداقل یک سال تجربه کار های فنی و یا سرپرستی تیم فنی
  • تسلط بر تهیه KPI
  • تسلط بر مستند سازی فرایندها و رویه ها

 

شرح وظایف

  1. دریافت درخواست های وارده به واحد مدیریت فناوری اطلاعات
  2. بررسی و کنترل درخواست های وارده و دریافت نقطه نظرات کارشناسی از بخش های مختلف واحد و اطمینان از صحت درخواست
  3. مستند سازی کلیه درخواست ها و پیگیری آنها تا حصول نتیجه ، همچنین بازگرداندن درخواست های مبهم به واحدهای متقاضی
  4. پیگیری پیشرفت فعالیت ها و گزارش های تهیه شده توسط افراد تیم و تجمیع گزارش ها
  5. کنترل پیشرفت و پیگیری رفع موانع مربوط به پروژه
  6. ارزیابی و تحلیل وضعیت پروژه  و ارائه گزارش های دوره ای به مدیریت واحد
  7. کنترل ریسک‌ها و ارائه راه حل برای حل مشکلات احتمالی
  8. یاری رساندن در تهیه و به روز رسانی ، همچنین نگهداری و کنترل اجرای صحیح روال های
  9. تهیه ی گزارش های تحلیلی و آماری از داده ها و سیستم های مکانیزه ی موجود و ارائه ی آن به مدیران ارشد
  10. یاری رساندن در هما هنگی میان بخش های مختلف با راهنمایی و نظارت مدیریت واحد فن آوری اطلاعات
  11. ارائه گزارش های مورد انتظار به مدیر مربوطه

 

102 کارشناس نرم افزار

 توانمندی ها

  • مکالمه زبان انگلیسی
  • توانایی ارائه گزارش
  • حداقل مدرک کارشناسی نرم افزار یا فن آوری اطلاعات
  • حداقل دو سال سابقه کاری در حوزه فن آوری اطلاعات به عنوان کارشناس فنی
  • تسلط بر TSQL ترجیحا PL/SQL
  • اشنا با Linux (ترجیحا دارای مدارک LPI-1)
  • توانایی تحلیل و حل مسئله در حوزه پایگاه داده

شرح وظایف

  1. تحلیل Ticket های فنی و حل آن ها
  2. برقراری ارتباط با مشتری و پیگیری مستمر جهت حل Ticket ها
  3. مستند سازی ticket ها و ذخیره دانش به صورت گزارش های دوره ای
  4. تهیه گزارش های هفتگی جهت ارائه به مدیرپروژه و HR
  5. شرکت در آموزش های حین کار
  6. مکانیزه کردن روال های فنی
  7. مانیتورینگ Ticket و پخش آن ها به افراد مربوطه

 

 103کارشناس مانیتورینگ نرم افزاری

 توانمندی ها

  • مکالمه زبان انگلیسی
  • توانایی ارائه گزارش
  • حداقل مدرک کارشناسی نرم افزار یا فن آوری اطلاعات
  • حداقل دو سال سابقه کاری در حوزه فن آوری اطلاعات
  • اشنا بر TSQL ترجیحا PL/SQL

شرح وظایف

  1. تحلیل اولیه Ticket  و واگذاری ان به افراد فنی
  2. برقراری ارتباط با مشتری و پیگیری از واحد فنی به صورت مستمر جهت حل Ticket ها
  3. تهیه گزارش های هفتگی جهت ارائه به مدیرپروژه و HR
  4. شرکت در آموزش های حین کار
  5. کار در شیفت های مختلف