- تاریخ برگزاری: ۲ خرداد ۱۴۰۲
- مدت زمان دوره: 21 ساعت
- روزهای برگزاری: سهشنبه و چهارشنبه
- ساعات برگزاری: ۹ الی ۱۷
- نام استاد: بهروز عبادی شهرزاد کلانتری مهسا نوتاش
- قیمت: 3500000 تومان
- هزینه دوره مجازی:
1. طراحی عملی ایجاد ساختارهای فروش و بازاریابی از طریق OKR
مدت زمان: 7 ساعت
در این کارگاه، از آمیخته بازاریابی Save برای جذب مشتری، بازگشت مشتری، نگهداشت و ایجاد وفاداری در مشتری استفاده می شود.
2. کارگاه افزایش فروش با شناخت بیشتر از تیپ های مختلف شخصیتی مشتری
مدت زمان کارگاه: 7 ساعت
طبیعی است که هر فردی شخصیت خاصی دارد و نحوه برقراری ارتباط و تعامل با افراد متفاوت است و بنابراین شخصیتهای متفاوتی در قالب مشتریان ظاهر می شوند. مشتری احتمالی شما شخصیت و رفتار متفاوتی با دیگران دارد، چنین فرضی یک امر عادی در سیاستهای مدیریت امور مشتریان و حمایت و هدایت مشتریان برای رفع نیازهای آنهاست. شخصیت شناسی در فروش اهمیت بسیار زیادی دارد که متاسفانه گاهی نادیده گرفته میشود.
پس در چنین مواردی داشتن یک برخورد ثابت و کلی با مشتریهایی که شخصیتهای متفاوتی دارند منجر به تجربهای ناموفق و ناخوشایند برای هر دو طرف میشود. بر همین اساس مطالعات نشان میدهند 33درصد از مشتریان وقتی یک تجربه ناخوشانید اینچنینی داشته باشند دیگر از آن شرکت کالا یا خدمات تهیه نمیکنند.
با شرکت در این کارگاه، به سوالات ذیل پاسخ داده خواهد شد:
سرفصل ها:
3. مشاوره تخصصی فروش و بازاریابی B2C، B2B، B2G مرتبط با کسب و کار شما
مدت زمان: 7 ساعت
در این 7 ساعت باتوجه به موارد ارائه شده، به صورت اختصاصی مشاوره های لازم در خصوص فرآیندهای طراحی شده ویژه کسب و کار شما ارائه شده و بررسی های لازم صورت می پذیرد.
در این حالت، اصلاحات لازم انجام می شود، تست های مربوط صورت می گیرد و آنالیز و تحلیل های اولیه برای انجام درست فعالیتها انجام می شود.
در این کارگاه-مشاوره یاد میگیریم که ساختارهای فروش و بازاریابی را چگونه ایجاد کنیم، بهبود ببخشیم، تحلیل و آنالیز کنیم و بجای آنکه با همه مشتریانمان یک جور رفتار کنیم، رفتار متناسب با مشتریان را پیش بگیریم تا تحولی در اعتبار و شهرت ایجاد کنیم. علاوه بر آن، ساختارهای فروش و بازاریابی کسب و کار خود را یکبار به طور کامل مرور می کنیم و بهبودهای لازم را به صورت عملی اعمال خواهیم کرد.
این برنامه کارگاه-مشاوره شامل سه بخش ذیل است که هر بخش در 7 ساعت برگزار می شود:
یکی از دغدغههای اصلی شرکتهای مختلف، بازارسازی، فروش و بازاریابی است و اینکه به درستی بررسی شود که آیا فرآیندها به درستی انجام می شوند و اگر اتفاقی نمی افتد با وجود حضور افراد و تیمهای تخصصی چه دلایلی وجود دارد و چگونه می توان شاخص های اصلی را در این خصوص متوجه شد و برای آنها به درستی برنامه ریزی کرد.
لایفتک به عنوان یکی از استارتاپ های زیرمجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، در یک برنامه کارگاه-مشاوره ضمن ارائه خدمات آموزشی تجربی، همراه با اعضای تیم های مارکتینگ و فروش، ساختارهای لازم را ایجاد، بررسی و بهبود می بخشد و در کنار آن مشاوره های لازم را نیز ارائه می دهد.